天下第一大白痴

本名 : 蓝慧萍
生日 --> 181187
最爱 :猫 / 小叮当
专长 :睡觉 / 发呆

好朋友

这一段时间有着什么样的画面
喜怒哀乐全写在日记里面
发现每一页全都是经典
所有故事都值得纪念
现实的考验我们说好一起面对
不管多久多远绝对不喊累
期待彼此更美好的明天
我们说好谁也不放弃谁
手牵着手,肩靠肩
深呼吸做你最高的堡垒
风吹过的海边雨水下过的季节
让我好想念
我们之间不会有改变
相同的起点一瞬间
变成了乐园
我们之间转了一大圈
相同的终点会发现
所有的心愿会实现

Wishlist

做个好学生
把吉他/钢琴练好
认识多点新朋友
变成更好的人
ABRSM Distinction
买更好的吉他
朋友天天开心
把工作做好好
做回原本的自己
找出自己的方向
和sjab朋友出去玩
和老娘做永远的好朋友

- MY FRIENDS -

- HPY -
- FTP'SJAB -
- FORUM -
ABBIE
AMANDA
AMANDA Z4
AMELIA ONG
ALIANG
ALICIA
ABEN
APANG
AZAI
AZIZAN
BIGBIG
BINGREN
BRANDON
CASSANDRA
CHERIE DAI
CHOONMING
DANIEL
DODO
EILEEN GOH
EILEEN TEO
ELMO
ERIC
FARHANA
GUIGUI
HUIYU
HUYA
JEANETTE
KHAIRUL
KIMWEE
KOKLENG
LEON
LIYANA
LIUJUNWEI
LOUIS
LILHOW
LIQUAN
MANSZE
MAOMAO
MFSS
OWODOG
PEIJUN
PRISCILLA LAM
QIZHI
ROSALIND
SAIFUL
SEENEE
SHARONYU
SHALNY FAIRY
SIMIN
SIMON
SUATKHOON
SURIA
SHOPPING
SWEEGEE
TAYYI
WANGZI
WEILIAN
XIAOBANG
XIAO MONKEY
XIAOLE
XIAOYU
LILJIE
WAICHEUNG
WEITING
WEIYU
XIUPING
YAGAO
YUMIKO
YOUZI
YONGSIANG
YUEYING
ZHIPING
SPECIAL

TagBoard


* Monday, July 04, 2005 *

todae was OTC outing.. or gathering?? haha!! anywayz, it was fun!!

fridae.. coz of the fridae Uniform grp camp!! i didn sleep for the whole dae.. b4 that bring my cadet go HQ decorate the game stall till nite 930pm.. den rush back to ftpss with my cadet for camp!! hee!! i was bad.. i and some ncc guy stay in the toilet and scare the cadet frm diff cca.. hahaz... but some ** happen.. one of the ger tok in the walkie talkie.. but no one noe who is it.. den jian howe come look for us at the most haunted toilet.. that time i tot is another grp of trainees come in le.. den he open my door.. i close the toilet bowl veri loud and shout... booOooo!! den he got a shock.. den i was like.. omg.. is jian howe... hahaahz.. fun fun!! but they still dunno who is the one toking in the walkie talkie.. coz none of ther gers inst. was holding it..

sat.. carnival.. ahhaz.. my cadet was the mascow.. so cute.. hahaahz.. my game stall is the last stall to close.. lol.. den took a pic with them.. the queue nv be short man.. ahahz... tired siah.. went to buy food stuff at ytss and nss de stall.. nth much to tok abt.. when reach home.. saw a new faces.. y is there suddenly a maid in my house?? omg.. hahaz.. nvm.. my dad friend children come my house stay.. so i gonna let my rm to them.. haiz.. nvm lahz.. small kid.. take out all my toy for them to play.. den went to sleep le..

sleeping time.. alvin call.. tell mi the time to meet all this.. den we julietian decide to wear otc shirt.. hee!! cool!!

OTC gathering.. ahhaa!! suppose to meet them at 12pm.. but i reach at 1230.. lol.. while waiting for the guys to buy stuff frm NTUC, saw a ger frm sierre.. den went to tok to her.. hahaz.. although i don even noe her.. coz course mate mahz.. lol.. on the bus.. tok with some oscar pple.. nice peep.. haha.. reach there le.. omg.. only christina and regina there.. den was like.. so little pple.. nvm.. den pull chuwen and some others pple go play the slide.. so fun!! hahahaz.. so long nv play le..

den we went to play the round thing.. haha.. many others join in.. even sir vincent also come.. haha.. fun fun.. at last we put chuwen inside and spin her.. ahhaahz... so bad siah them.. den went to gather.. coz game start le.. hahaz.. was ok lahz.. the game.. need to use mouth with a marker to draw pic.. den longers line which played in ftpss camp...

omg.. alvin suggested a game.. catch the officer to the pole.. and ****... makin them no father's dae?? hahaahz.. all the guy officer kana that.. halim and cheeyong most worst de.. lol.. such game shouldn be seen by those pple under 18 yrs old... haha.. tie them to the pole, tree, basketball pole?? lamb?? dustbin?? or even the one for physical training de?? whahahaz... sHhhh.. write smt here.. i tink none of them noe except mi and pris.. i sabo sir vincent.. (^_^) coz all the officer kana sabo le.. only vincent sir haven kana sabo.. den i tell dennis sir.. lol.. den he sae.. peace 1st.. lata den sabo him.. wink wink.. so bad siah mi!! evil evil!! even him himself dunno is i sabo de.. sHhhh.. den they tie him to the physical trainin de pole.. like selling pork?? bleahz.. but the game play too many time not interesting le.. kinda sian.. hahazz..

den had titbits time.. at 1st we call tango to join us.. coz they only got 3 pple.. after that sierra standing there.. den i ask them to join us.. see i so good.. lol.. den oscar only got 3 pple.. den i call them to join us also.. soon after that november came and join us too.. ahahz.. den have yan seng..

had mass dance.. dance 3 time.. ahahaz.. den vincent sir ask.. which corp i frm.. den i tell him upper serangoon.. but now in ftpss.. den he sae.. can change corp de?? haha.. but actually is merge sch lahz.. den ask mi which zone i frm.. yeah!! zone3!! den change partner le.. guess the last part he didn hear wat i sae bahz.. omg.. dance with chee yong sir can die man.. ahhaahz... nie dai siah.. hahahz..

eating time.. hahahaz.. many jokes lahz.. den we pass cheeyong all the fish.. den they sae.. san bei zi he is a cat.. hahaha.. my phone keep dropping out.. hahaz... i love to ask everyone the same question.. the cat pic in my hp is male or female?? hahaahz... vincent sir guess is female.. lol.. many pple guess wrong siah.. spongy is a male.. lol..

todae took lotsa of pic.. shuyan camera.. hahaz.. juliet pic, zone3 pic.. nice nice.. uploaded it in friendster le.. go see bahz.. hahaahz.. yanyan gong zhu so ke ai.. hahhaz.. pris and mi also took one pic with the tree.. coz i suddenly tot of indian dance.. ahahz..

this outing or gathering was fun and nice.. get to noe many new otc mate which i nv tok b4 de.. make lotzz of new friend.. including some sir or mdm?? hahahazz.. the objective of this gathering was successful.. ahahahz.. and i love it lotzz man.. i don find it bored.. hahaz... indeed it was nice.. maybe of alvin this few juliet peep bahz.. and zone3 peep.. and of coz otc peep.. hahaahz..

anywayz, played basketball todae.. for few minutes.. with choon yuan, ian and alvin.. dunno how many month i nv touch bball le.. hahaz.. waiting for cca fair.. den i wanna join back my fave badminton.. hahahz.. den went home with gina and pris.. hahaz.. den was toking abt... blablabla!! heh heh!!

k lahz.. thankz to yanyan who sent mi the photo.. hee!! nice name?? ahhaahz..

i love OTC mate and Zone3 OTC mate lotzz!!

慧萍的地盘 //if only time stop at 1:31 AM

* * * * * * * * *

Layout * shadowmist